sobota, 8 sierpnia 2009

031: Odpust w Galewie III: Jarmark















4 komentarze:

  1. Podobają mi się zdjęcia (jak zawsze), ale nie podoba mi się cały ten cyrk. Może kiedyś było fajnie, ale teraz ? Nawet krzyk dzieciaków nie jest tak zły jak te "zabawki" które można tam kupić. A najlepsze że ksiądz tego nie zabrania...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś inaczej do tego podchodzę. Bardziej na luzie. Już pisałem. Ograniczyłbym jedynie emisję muzyki rozrywkowej lub po prostu trochę ściszył. Reszta według mnie jest ok. Kicz na straganach mi nie przeszkadzał (fajnie było szukać wśród niego jakichś ciekawych świecuszek i rękodzieł). A karuzele są super. W tym roku nawet było nowe urządzenie :D Jeździłeś na jakiejś karuzeli?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jeździłem. Słyszałem że za wstęp jest 10 zł. ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie się jeździ. następnym razem spróbuj .

    OdpowiedzUsuń