czwartek, 18 lutego 2010

070: "Centrum Handlowe Turek"

"Centrum Handlowe Turek" to nowa inicjatywa mająca na celu zrzeszenie placówek handlowych i usługowych, położonych w centrum miasta oraz w jego bezpośredniej okolicy. Celem projektu jest stworzenie markowej sieci, którą będzie można łatwo promować zarówno wśród mieszkańców miasta, jak i poza obszarem Turku.
Jednym z głównych założeń projektu jest powiększenie rynku potencjalnych klientów o mieszkańców miast takich jak Konin, Kalisz, Koło czy Uniejów, a także danie turystom przybywającym do Turku dodatkowej okazji do przedłużenia swojego pobytu.
Korzyścią dla przedsiębiorcy przystępującego do projektu "Centrum Handlowe Turek" będzie możliwość wzięcia udziału w wyprzedażach i akcjach promocyjnych organizowanych w ramach całej sieci, a także we wspólnych eventach. Wszystko to pozwoli na efektywną promocję zrzeszonych placówek pod szyldem jednej, silnej marki.
Klienci natomiast uzyskają łatwy dostęp do informacji o organizowanych wyprzedażach i promocjach oraz będą mogli korzystać ze specjalnych programów rabatowych. Wyznaczone zostaną też okresy, w których godziny otwarcia zrzeszonych sklepów zostaną wydłużone. Wszystko to, aby ułatwić dostęp do wszystkich dóbr i usług, oferowanych przez nasze sklepy.
Udział w projekcie nie wymaga od jego uczestników żadnego wkładu pieniężnego. Jedynym zobowiązaniem jest oznaczenie swojego sklepu logiem "Centrum Handlowego Turek" i wystawienie w nim folderów informujących o promocjach w zrzeszonych placówkach.
Projekt realizowany jest przez Urząd Miejski we współpracy z Turecką Izbą Gospodarczą i Cechem Rzemiosł Różnych.
Już niedługo ruszy oficjalna strona internetowa przedsięwzięcia (turekcity.eu), na której będzie można znaleźć informacje o planowanych promocjach, foldery informacyjne, opisy planowanych eventów oraz spis sklepów wchodzących w skład sieci.
Poniżej zdjęcia z pierwszego spotkania z przedsiębiorcami zainteresowanymi udziałem w projekcie, które odbyło się 18 lutego br.




3 komentarze:

  1. Wreszcie jakiś pomysł, który ma szansę naprawdę zwiększyć atrakcyjność miasta, jeśli zostanie dobrze zrealizowany. Ale wydaje mi się, że plakietki i foldery to trochę mało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poza plakietkami z logo i wychodzącymi regularnie folderami/gazetkami będą organizowane kampanie promocyjne skierowanie do większych miast w okolicy ok 50 km do nas. Będą dotyczyły głównie wspomnianych już eventów, odbywających się przy okazji ważniejszych świąt i wydarzeń lokalnych. Na razie wszystko jest w fazie organizacji. Już niedługo pierwsze testy;) Jeśli program pilotażowy się sprawdzi można się spodziewać takich wydarzeń jak 'Letnia Noc Zakupów' połączona z 'Nocą Muzeów' (a raczej muzeum) i zwiedzaniem kościoła z przewodnikiem itd.
    Najważniejsze jest jednak aby zjednoczyć jak największą liczbę handlowców i sprawnie koordynować działania tych zrzeszonych

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem że to moze kosztowne ale na górniczym deptaku powinno sie wyciąć zieleń i utworzyc duzy deptak z ozdobnej kostki tzw."Bulwar"z ogródkami piwnymi coś na zasadzie Półwiejska w Poznaniu bądz Piotrkowska w Łodzi.ładny estetyczny deptak też sciągnie ludzi.

    OdpowiedzUsuń