sobota, 12 września 2009

045: Kartony Mehoffera w turkowskim muzeum

Zapraszam do obejrzenia ostatniego mojego materiału z Turku wykonanego w tym sezonie. Kolejne zdjęcia i newsy będą zamieszczane o wiele rzadzej, o częstotliwości zależnej od moich powrotów do naszej kochanej Mieściny.

W tym miejscu również chciałbym pozdrowić wszystkich czytelników tego skromnego bloga i zaprosić ich do częstego odwiedzania naszych wszystkich portali informacyjnych, które informują o naszym mieście i powiecie.

6 komentarzy:

  1. No to teraz Turek popadnie w zapomnienie [;

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówisz, że zniknie z powierzchni Ziemi i zniknie z umysłów ludzi?

    OdpowiedzUsuń
  3. ale koleś bzdury piszesz na stronie wiadomości24.pl
    Lepiej nie zabieraj się do pisania bo ośmieszasz siebie i moją rodzinę!

    OdpowiedzUsuń
  4. A mogę wiedzieć jakie bzdury i jaką rodzinę?

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że poprawiłeś.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to już wiem o co przynajmniej chodzi. Napisałeś mi tak, drogi anonimowy Gościu, jakbym nie wiem co takiego napisał na Twoją rodzinę. Pierwszy 'błąd' wziął się z tego, że musiałem jakoś skrócić tekst do tak zwanej 'zajawki'. Możesz porównać sobie to z pierwotną wersją tekstu na moim blogu. Drugi to po prostu niedopowiedzenie Twojej Babci.
    W takim razie nie będę komentował treści wcześniejszego komentarza, który mi pozostawiłeś. Na szczęście osoba, która udzielała mi wywiadu jest kobietą bystrą i obdarzoną wystarczającą dozą kultury.

    OdpowiedzUsuń