czwartek, 16 września 2010

109: NSPJ - Dwie wieże

17 komentarzy:

  1. Świetnie, że wreszcie powstał taki fotomontaż! Gratulacje za ciekawą robotę. Przy okazji, jakkolwiek projekt wyjściowy z poczatku XX wieku był inny, tak widać wyraźnie, że przez zmiany w czasie budowy turkowski kościół zyskał na malowniczości i oryginalności. Pozdrawiam, Makary Górzyński

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak z ciekawości. Ja miałam się wybrać, jeszcze nie doszłam. Pewnie ciekawe widoki są.

    OdpowiedzUsuń
  3. !!!

    A mnie to na komentarz nie odpowiesz ??
    NIEWIERNY !

    !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja rok temu miałem możliwość, ale jakoś się nie wybrałem. A jeżeli chodzi o fotomontaż, to raczej jest lipny. Jak będzie czas, to się przyłożę. Byde miszczem fotoszopa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty mnie powiedz co tam sfotomontażowałeś. BO JA NIE DOSTRZEGAM ISTOTY !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zamierzam. A skąd jest taki ładny widoczek, jak tu u góry?

    OdpowiedzUsuń
  7. no ziom no! Miasta nie znasz. To tylko mistrz Makary to zauważył (w sumie to on mnie oświecił odnośnie tych wieży). Spójrz sobie na kościół w winiecie i na ten tutaj.

    Nie starczyło naszym przodkom sianka na dokończenie 2 wieży. Ale i tak jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. *tych wież :P ... no. w sensie jak ująć cały front kościoła? to trzeba mieć specjalny obiektyw... albo był łośkiem takim jak ja:D

    OdpowiedzUsuń
  9. I ujrzałem ! Dwie wierze niczym dwie krople wody !

    OdpowiedzUsuń
  10. A nie było przypadkiem tak, że jedna wieża się zawaliła i już tak zostało?

    OdpowiedzUsuń
  11. O to już musimy się Makarego lub Bartka Stachowiaka zapytać. Albo sięgnąć za książkę :]

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe Adaś, zobacz na nazwę pliku graficznego:D
    Dwie (Warki?), i we wszystko wierze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty, a z rób konkurs, kto zgadnie co jest nie tak w tym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń